• Pagrindinis
  • Mokymai
  • Emocinio intelekto vystymas mokykloje: visapusiška nauda mokytojui ir mokiniui

Emocinio intelekto vystymas mokykloje: visapusiška nauda mokytojui ir mokiniui

  • 1.
    MOKYKLOS KELIAS VISUMINIO UGDYMO LINK, PASITELKIANT NUOSEKLŲ SOCIALINĮ IR EMOCINĮ INTELEKTĄ
    0:30:26
  • 2.
    KĄ REIKIA UGDYTOJUI ŽINOTI APIE EMOCINĮ INTELEKTĄ?
    0:39:06
  • 3.
    VEIKLA BENDRUOMENĖJE – BŪDAS UGDYTI EMOCINĮ INTELEKTĄ
    0:41:07
  • 4.
    MOKINIO EMOCINIS SAVĘS JUTIMAS, JAUSMAI IR PSICHOLOGINIAI POREIKIAI
    0:41:14


Mokymo tikslas – supažindinti ugdytojus su emocinio intelekto koncepcija, kuri padėtų geriau pažinti mokinius ir aptarti efektyviausias ugdymo galimybes ir būdus, siekiant geresnės mokymo(si) kokybės.

Mokyme kalbama ir pateikiamos įžvalgos apie emocinio intelekto svarbą ugdymo procese, analizuojama, ko labiausiai reikia ugdytiniams, kad jie jaustųsi saugūs mokykloje, lavintų teigiamą mąstyseną, išmoktų geriau pažinti save ir kitus, valdytų savo emocijas, mokėtų mokytis ir stengtųsi racionaliai siekti kuo geresnių mokymo(si) rezultatų.

Mokyme patirtimi dalinsis švietimo atstovai iš Lietuvos ugdymo įstaigų, psichologai, socialiniai pedagogai, bendrojo ugdymo srities specialistai, praktikai.

Mokymo organizatorius - Lietuvos vaikų ir jaunimo centras

2 val. 31 min.
+ Klausimai lektoriui
Komentarai
0
Peržiūros
0