Mokymo tikslas – supažindinti ugdytojus su emocinio intelekto koncepcija, kuri padėtų geriau pažinti mokinius ir aptarti efektyviausias ugdymo galimybes ir būdus, siekiant geresnės mokymo(si) kokybės.
Mokyme kalbama ir pateikiamos įžvalgos apie emocinio intelekto svarbą ugdymo procese, analizuojama, ko labiausiai reikia ugdytiniams, kad jie jaustųsi saugūs mokykloje, lavintų teigiamą mąstyseną, išmoktų geriau pažinti save ir kitus, valdytų savo emocijas, mokėtų mokytis ir stengtųsi racionaliai siekti kuo geresnių mokymo(si) rezultatų.
Mokyme patirtimi dalinsis švietimo atstovai iš Lietuvos ugdymo įstaigų, psichologai, socialiniai pedagogai, bendrojo ugdymo srities specialistai, praktikai.
Mokymo organizatorius - Lietuvos vaikų ir jaunimo centras